خرگوش و خرس و مرغ و جا دستمالی و زن صدفی

خرگوش و خرس و مرغ و زن  و جا دستمال کاغذی صدفی

 

متاسفانه از مراحل کار عکس نگرفتم.

خداییش پدرم در اومد تا کلی صدف از ساحل دریای شمال ایران جمع کردم.بس دولا راست شدم کمرم دو تا شد.

عوضش چیزهای خوشگلی باهاش تونستم درست کنم.آنهم زیاددددددددد و به  تمامی فامیل هم دادم .

ادامه اش را هم بعدا خواهم گذاشت.فعلا فقط عکس همین ها را اماده دارم.

 

 

 

مواد لازم:

1. صدف

2. چسب تفنگی

3. ماژیک

4. مونجوق یا پولک برای چشم هاشون.( من خودم از این نگین های لباس استفاده کردم )

 

 

 

اینم برای کادوی دوستم درست کردم. بعنوان جا قلمی برای رو میز تحریرش.

گلدانش با قلبش را جدا خریدم. بعد با کائچو و خاک اره و چشب چوب گلدونش را سرهم کردم و

هر سه را با چشب چوب به ام دی اف چسباندم و دور چوب را با روبان دور گیری کردم تا زیباتر بشه.

دوستم که خیلی  لذت برد و اصلا باور نکرد که خودم درست کردم.خخخخخخخخ

 

 

 

 

 


امیدوارم بهره کافی را برده باشید .

شاد زی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : چهار شنبه 12 فروردين 1393برچسب:خرگوش و خرس و مرغ و جا دستمالی و زن صدفی, | 8:42 | نویسنده : ستاره سادات امامیان |